Dinamo a înregistrat la OSIM trei „mărci oficiale”, aşa cum ne-a anunţat site-ul oficial al clubului. Cu valoarea mărcilor germane în zilele noastre, stemele vor fi „destinate noilor linii de merchandising pentru suporterii echipei din „Ştefan cel Mare”.
Varianta simplă.
Operă realizată cu sprijinul artistic al şeful de sală de la restaurantul hotelului RIN, aspect uşor sesizat din forma siglei, de platou. Ce-l recomandă pe autor? Talentul şi vechimea. Este recunoscut pentru bunul gust demonstrat la ornarea farfuriilor de aperitiv cu trandafiri lucraţi din morcovi.
Varianta geometrică.
Lucrarea realizată de un maestru expert în daltă, Costelo Groparu. S-a luat această decizie deoarece stema prezenta mult scris, cifre şi litere, iar Costelo asta a făcut toată viaţa, a scris apăsat în marmură. Ani, nume şi versuri grele. Iniţial sceptic în ceea ce priveşte colaborarea, nea Costel, autor cu lucrări pentru eternitate la Reînvierea, Metalurgiei şi Ghencea Militar, a fost convins cu o sticlă plină de lichid transparent şi textul de lucru: „Câini până la moarte”. S-a lucrat după ce s-a băut.
Varianta complicată.
Pentru această variantă a fost nevoie de casting. S-au înscris foarte mulţi artişti, dar natural, întrebarea "ţineţi cu Dinamo?” a sortat concurenţa. A câştigat un creator de concepţii tăcut, învăluit în misterul creaţiei, personaj care nu a acceptat imixtiunea angajatorului. În aceste condiţii, din lipsă de comunicare, în loc de câini, pe stemă au ieşit lupi (vezi foto). Cum în artă eroarea poate fi geniu, la predarea operei, Constantin Anghelache a fost surprins plăcut. „Uite-te la ei, parcă apără clubul”. Precum boii înjugaţi din tabloul lui Grigorescu, Carul cu Boi, câinii din stemă se întorc în funcţie de privirea celui care admiră opera. Până la închiderea ediţiei nimeni