În timp ce tot mai multe vedete pop sau gazde ale emisiunilor de televiziune devin utilizatori frecvenţi ai reţelelor sociale, starurile de cinema se feresc, în mare parte, de impulsul de alăturare la o comunitate online, scrie revista „Vanity Fair“.
Chiar şi aşa, unele vedete de cinema au făcut saltul spre lumea hastag-urilor şi a răspunsurilor cu „@“, aşa cum este cazul actriţelor Cameron Diaz şi Sarah Jessica Parker. Pe de altă parte există o masă destul de mare de actori şi actriţe care se feresc de instrumentele de comunicare online, cum ar fi Facebook sau Twitter. Mai mult, nume consacrate precum George Clooney sau Julia Roberts au declarat pentru revistele „Esquire“, respectiv „Marie Claire“ că nu înţeleg de ce unele persoane faimoase preferă reţelele sociale.
Din acest motiv, revista „Vanity Fair“ i-a întrebat pe unii dintre actorii de top de la Hollywood care este motivaţia fiecăruia din spatele respingerii mediului de socializare online. Printre vedetele care au răspuns se numără Angelina Jolie, Tina Fey, Sandra Bullock, Daniel Craig, Brad Pitt sau Johnny Depp.
Toţi oamenii scriu pe Twitter despre ceea ce mănâncă la prânz
Daniel Craig este de părere că adevărata comunicare ar trebui să se realizeze faţă în faţă, în cadrul întâlnirilor. „Nu sunt pe Facebook. Nu sunt nici pe Twitter. «M-am trezit de dimineaţă şi am mâncat un ou»? Ce relevanţă ar avea asta pentru cineva? Reţea de socializare? Telefonaţi-vă unul altuia, mergeţi într-un bar şi beţi ceva împreună“, a declarat actorul.
Daniel Craig FOTO Reuters
Tina Fey, comediantă americană cunoscută pentru implicarea în realizarea show-ului „Saturday Night Live“, vrea să îi ajute pe utilizatorii reţelelor sociale să-şi aşterne gândurile în scrisori, nu pe rânduri virtuale. „Cei mai mulţi oameni sunt atât de al dracului de plictisitori, încât ar trebui să tacă şi să cea