Compania turca Eko Insaat Ve Tic AS a fost desemnata de catre Compania Nationala de Autostrazi drept castigatoare a licitatiei pentru constructia variantei de ocolire a municipiului Bacau (30 km), practic primul tronson de autostrada din Moldova, anunta autoritatile locale. Compania turca a castigat licitatia, desi avea a treia oferta ca valoare si dupa ce, initial, fusese descalificata. Turcii au castigat competitia cu o oferta de circa 393 milioane de lei, cu 90 de milioane de lei mai mult decat oferta firmelor lui Umbrarescu si cu 40 de milioane de lei mai mult decat oferta companiei lui Costel Casuneanu, regi ai asfaltului care practic luptau pe "teren propriu". Informatiile privind desemnarea companiei Eko Insaat Ve Tic AS ca invingator la licitatie au aparut chiar in timpul celei de-a doua vizite a premierului Ponta in Turcia din aceasta toamna.
Compania turca Eko Insaat Ve Tic AS a fost desemnata castigatoare a procedurii de licitatie pentru constructia variantei de ocolire a municipiului Bacau de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), a declarat, pentru Agerpres, Ionut Tomescu, purtator de cuvant al primariei Bacau.
Celelalte companii care au participat la licitatie au termen 10 zile pentru a formula contestatii, termen dupa care, daca nu se inregistreaza contestatii, se poate semna contractul.
Finantarea proiectului se face prin Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la bugetul de stat. Termenul de implementare a contractului este de 48 de luni de la semnarea contractului si include si perioada de proiectare si garantie ulterioara.
Casuneanu si Umbrarescu au pierdut pe teren propriu. Turcii au castigat de pe locul 3
In cursa pentru realizarea celor 30 de kilometri din varianta de ocolire a municipiului Bacau, parte a autostrazii A7 spre Suceava-Siret, au