Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shopping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva a declarat în cadrul unei conferinţe Iulian Stanciu, director general al eMag, citând un studiu realizat de compania Daedalus Consulting.
Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shopping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva a declarat în cadrul unei conferinţe Iulian Stanciu, director general al eMag, citând un studiu realizat de compania Daedalus Consulting.
“Facem pregătiri pe baza acestor studii, de la traficul de pe site la depozite, oameni, case de marcat. Aşa ştim ce vor să cumpere oamenii, ca să putem merge spre furnizori cu date: iată, oamenii vor aceste produse, daţi-ne!”, a spus Stanciu.
Topul produselor pe care românii vor să le cumpere de Black Friday 2013 sunt, în această ordine,: electrocasnicele mici, hainele, televizoarele, telefoane mobile, încălţămintea, laptopurile.
Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shopping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva a declarat în cadrul unei conferinţe Iulian Stanciu, director general al eMag, citând un studiu realizat de compania Daedalus Consulting.
Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shopping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva a declarat în cadrul unei con