Flanco Retail si eMag incep ziua de Black Friday pe 22 noiembrie, devansand astfel cu o saptamana cel mai mare eveniment comercial al anului.
Flanco Retail si eMag incep ziua de Black Friday pe 22 noiembrie, devansand astfel cu o saptamana cel mai mare eveniment comercial al anului.
Flanco a crescut nivelul total al stocurilor cu 80%
Flanco a pregatit oferte speciale la peste 2.000 de repere, in toata reteaua sa de magazine.
„In calitate de initiator al Black Friday in Romania, alaturi de eMAG, Flanco este gata sa demonstreze inca o data ca are expertiza si mijloacele pentru a organiza un Black Friday peste asteptari”, a spus Violeta Luca, CEO Flanco. „Suntem gata sa le oferim clientilor nostri reduceri atractive pentru toate categoriile de produse si mai mult timp la dispozitie pentru cumparaturi, extinzand orarul de functionare al magazinelor Flanco, pe parcursul a trei zile – dintre care doua de weekend. Vom crea, fara indoiala, cel mai bun eveniment Black Friday din retail-ul traditional electro-IT. Ne asteptam ca anul acesta, de Black Friday, sa avem 1 milion de vizitatori si vanzari de 85 de milioane de lei”, a mai declarat Violeta Luca.
Comparativ cu 2012, Flanco a crescut nivelul total al stocurilor cu 80%, a inclus în oferta sa de 4 ori mai multe tablete şi telefoane, si de 3 ori mai multe televizioare Smart. Astfel, reducerile la produse electronice, electrocasnice si IT ajung pana la 50%, in timp ce la electrocasnicele mici reducerile sunt de pana la 80%.
Pentru a facilita procesul de cumparare in Black Friday, Flanco si-a optimizat infrastructura si procesele, modificand fluxurile de operare, pentru a pune la dispozitia clientilor:
- Un orar de functionare prelungit cu 4 ore;
- Cu 30% mai multi consultanti de vanzari;
- Cu 50% mai multe case de marcat;
- Un timp de facturare redus cu 3