Compania de Apă trece în epoca informatizării. După introducerea cititoarelor de contoare de la distanță, instituția buzoiană a pus la punct un site modern menit să înlesnească relația cu clienții. Mai exact, prin intermediul www.cabuzau.ro, buzoienii vor putea de acum înainte să își plătească facturile fără a se mai deplasa la ghișee sau pot transmite reclamații care vor putea fi astfel rezolvate într-un timp mult mai scurt.
„Noua pagină web oferă clienților care își vor face cont instrumentele cele mai eficiente pe care un website le poate furniza. Mai exact clienții au la dispoziție plata online și vizualizarea facturilor. Ei pot transmite online indexul contorului și pot vizualiza istoricul financiar și mai ales consultarea istoricului de consum. Contul privat al clientului îi permite acestuia să găsească lunar date despre consumul propriu de apă, consumul de apă înregistrat pe contorul de la branșament, despre modalitatea de împărțire a diferențelor de consum – în cazul clienților care locuiesc la bloc și despre consumul fiecărui apartament”, a declarat Ionel Tescaru, director general al Companiei de Apă Buzău.
Noul site a costat 30.000 de lei din fonduri alocate, Compania de Apă participând cu 17.000 de lei. Prin această investiție se urmărește reducerea numărului de telefoane, emailuri și vizite ale clienților la sediu cu peste 80 la sută.
„Am vrut să le reducem drumurile clienților noștri către sediul companiei. Dacă vor să depună o cerere tip de branșare sau de racordare, o pot descărca acum de pe site fără să mai vină la noi. La fel se poate întâmpla dacă dorești să închei un contract cu Compania de Apă. Plata online se va putea face în curând inclusiv de pe telefon, tot prin intermediul siteului”, a mai declarat Ionel Tescaru.
Siteul www.cabuzau.ro se va afla o lună de zile în teste, în cel mai scurt timp urmând întâlniri ale