Poate că ar fi fost un excelent medic. Ideea de structură construită pas cu pas, ascendent, din elemente despre care ar fi aflat la Genetică, poate că a avut-o tot timpul în minte, chiar dacă a captivat-o lumea de afaceri. Spirala ADN-ului poate fi dată oricând exemplu pentru legăturile într-o echipă sau pentru a defini stabilitatea şi creşterea unui business.
Un alt domeniu a atras-o până la urmă, nu medicina, şi după cum arată astăzi lucrurile, aş spune că traseul profesional al Violetei Luca (foto), CEO Flanco Retail, poate fi definit de nişte cuvinte cheie care în orice domeniu au o pondere importantă. Le-aş putea aşeza în pagină ca pe o formulă, pentru că par să alcătuiască, de fapt, algoritmul unei experienţe deosebite...
Încrederea... A urmat cursurile unei facultăţi din zona ştiinţelor economice, apoi, anii 2000-2002 au însemnat pentru Violeta Luca perioada în care a descoperit că nu asigurările sunt „chemarea”. Aşa că a avut încredere în instinctul ei şi a schimbat direcţia îndrăznind să intre pe zona de Sales şi Trade. A urmat o perioadă frumoasă la Whirlpool, între 2007 şi începutul anului 2012. „Am lucrat descoperind şi construind ceea ce înseamnă un brand puternic, mai întâi ca Regional Sales Manager Whirlpool, pe aria geografică Moldova. Aveam doi clienţi şi lucrurile se legau frumos”, spune Violeta. National Sales Manager la Whirlpool a fost o altă etapă, în care cunoştinţele de marketing, vânzări şi trade au fost completate strategic cu tot ce îţi trebuie să conduci un business. Apoi a urmat decizia de a se alătura echipei Flanco Retail, ca Marketing Director, pentru ca din august 2012 să devină CEO al acestei companii.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro