Retailerii din centrul comercial Ploieşti Shopping City, dezvoltat de Carrefour Property România şi fondul sud-african de investiţii NEPI, au încasat 25 de milioane de euro în primul an de funcţionare a mallului.
„Lansat în urma unei investiţii de 65 de milioane de euro, Ploieşti Shopping City a fost vizitat de la deschidere şi până în prezent de peste 5 milioane de persoane, iar încasările înregistrate se ridică la peste 25 milioane de euro“, au anunţat reprezentanţii centrului comercial.
Proiectul are o suprafaţă închiriabilă de 55.000 metri pătraţi, 2.200 locuri de parcare şi peste 100 de magazine, restaurante şi cafenele, rata de ocupare a centrului comercial la un an de la deschidere fiind de circa 90%. Brandurile internaţionale reprezintă 75% dintre chiriaşi, brandurile naţionale 21%, iar cele locale însumează 4% din totalitatea comercianţilor. În cadrul centrului comercial lucrează 1.100 de oameni.
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.11.2013
Retailerii din centrul comercial Ploieşti Shopping City, dezvoltat de Carrefour Property România şi fondul sud-african de investiţii NEPI, au încasat 25 de milioane de euro în primul an de funcţionare a mallului.
„Lansat în urma unei investiţii de 65 de milioane de euro, Ploieşti Shopping City a fost vizitat de la deschidere şi până în prezent de peste 5 milioane de persoane, iar încasările înregistrate se ridică la peste 25 milioane de euro“, au anunţat reprezentanţii centrului comercial.
Proiectul are o suprafaţă închiriabilă de 55.000 metri pătraţi, 2.200 locuri de parcare şi peste 100 de magazine, restaurante şi cafenele, rata de ocupare a centrului comercial la un an de la deschidere fiind de circa 90%. Brandurile internaţionale reprezintă 75% dintre chiriaşi, brandurile naţionale 21%, iar cele locale însumează 4% din totalitatea comercianţi