Proiectele de infrastructură rămân pe primul plan în topul interesului Consiliului Judeţean Hunedoara. Încă din timpul alegerilor pentru consiliul judeţean, Mircea Ioan Moloţ avea pe lista punctelor de investiţii proiecte infrastructurale ambiţioase, pe care mulţi dintre noi le găsim greu de implementat, chiar futuriste, având în vedere că cerem de ani buni măcar ca două drumuri de interes naţional să fie rezolvate. Iată că CJ Hunedoara are în plan, pentru Valea Jiului, implementarea a 5 proiecte infrastructurale majore, pentru care solicită finanţare. Tiberiu Balint a prezentat ieri, în conferinţa de presă, care sunt proiectele infrastructurale pe care le susţine, împreună cu colegii lui, pentru finanţare, în faţa ministrului Ramona Mănescu.
Cinci proiecte de transport strategice pentru Valea Jiului
„Important este să obţinem finanţarea de la minister. După obţinerea finanţării, proiectele se realizează. Este adevărat, finalizarea unui proiect poate dura şi câţiva ani, dar este important să avem aceste finanţări”, explică vicepreşedintele Tiberiu Balint. Este adevărat, şi drumul spre Herculane a primit finanţare, şi se tot face, pe etape, cum sunt bani, dar parcă nu se mai termină. Însă avem speranţe. În aceeaşi situaţie, dacă nu mai bună, este şi DN 7A Petroşani- Voineasa. Acesta, fiind în mare parte realizat, ar mai fi vorba doar de alocarea banilor pentru porţiunea din judeţul Hunedoara. În plus, acest drum a mai beneficiat şi de câteva reparaţii încât să fie practicabil.
Liniile de troleibuz sunt încă o idee pe care Consiliul Judeţean Hunedoara nu o abandonează, nici măcar pentru Valea Jiului. Aici sunt planificate a se realiza două linii, una pe direcţia Petroşani-Aninoasa–Vulcan–Lupeni-Uricani, alta pe direcţia Petroşani - Petrila. Dacă aceste linii ar fi realizate, Valea Jiului ar beneficia de 3 mijloace majore de transport