SUPREM. Dacă ar fi să-i ascultăm pe oficiali, noul Mercedes-Benz S 65 AMG este limuzina supremă. În această afirmaţie, nemţii se bazează pe câteva argumente, dintre care cel mai important este motorul V12, de 6 litri, supraalimentat prin două turbine şi capabil a dezvolta 630 CP şi 1000 Nm! Noi v-am comunicat cifrele, asta nu înseamnă că trebuie memorate. Reţineţi doar atât: dacă vedeţi pe şosea o limuzină cu sigla "V12 Biturbo", cel mai bine ar fi să vă daţi din calea ei. S 65 AMG poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde şi poate rula cu 250 km/h, dar asta numai pentru că inginerii au implementat o limitare electronică a acestei valori – fără acest artificiu justificat de siguranţa pasagerilor, cel mai probabil viteza maximă ar depăşi 300 km/h. Vorbim, aşadar, de performanţe specifice unui supercar. Nu că ar conta, dar consumul mediu comunicat de Mercedes este de 11,9 l/100 km. Cum în gamă există şi un "frate mai mic", S 63 AMG, dotat "doar" cu un V8 de 5,5 litri şi 585 CP, dar care oferă performanţe similare, modelul de vârf va fi disponibil numai în versiunea de caroserie cu ampatamentul mare, optimizată pentru călătorii de pe banchetă. În Germania, preţul de pornire depăşeşte bine pragul de 200.000 de euro.
SUPREM. Dacă ar fi să-i ascultăm pe oficiali, noul Mercedes-Benz S 65 AMG este limuzina supremă. În această afirmaţie, nemţii se bazează pe câteva argumente, dintre care cel mai important este motorul V12, de 6 litri, supraalimentat prin două turbine şi capabil a dezvolta 630 CP şi 1000 Nm! Noi v-am comunicat cifrele, asta nu înseamnă că trebuie memorate. Reţineţi doar atât: dacă vedeţi pe şosea o limuzină cu sigla "V12 Biturbo", cel mai bine ar fi să vă daţi din calea ei. S 65 AMG poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde şi poate rula cu 250 km/h, dar asta numai pentru că inginerii au implementat o limitare electronică a ac