Pasiunea rămâne singura carte care nu poate fi necâșigătoare. Dacă te implici total în ceea ce faci, este imposibil să nu ajungi la rezultatele dorite. De aceeași părere este și Adina Acatrinei, General Manager al companiei de călătorii My Passport Travel & Events, care a stat de vorbă cu redactorii CARIERE despre businessul pe care-l conduce, dar și despre tipul de management pe care-l aplică în companie. Adina Acatrinei a oferit și câteva sfaturi tinerilor care-și doresc să devină antreprenori.
Care este povestea ce stă în spatele acestei companii? De ce ați simțit nevoia să deschideți o firmă în această arie de activitate?
Eu călătoresc de la 18 ani. Am vizitat multe locuri, multe dintre acestea aflându-se în cele mai îndepărtate colțuri ale lumii...
Înainte de o astfel de călătorie am petrecut întotdeauna mult timp să citesc despre locurile pe care urma să le vizitez, în încercarea de a afla informații despre ceea ce aveau de oferit. Dar când spun acest lucru nu mă refer numai la informații referitoare la obiectivele turistice bine cunoscute și promovate de agențiile de turism, cât mai ales despre acele locuri și obiceiuri care dau particularitate și culoare unei destinații, care îi definesc specificul. Obișnuiam să îmi organizez singură itinerariile și de cele mai multe ori acestea erau un mix între cele două.
O experiență mai puțin reușită a fost o excursie în Argentina, acest lucru întâmplându-se tocmai pentru că nu am avut timpul necesar să mă documentez despre destinație înainte de a pleca. Episodul despre care vă povestesc mi-a confirmat cât de important este să faci întodeauna această documentare.
Acesta este motivul pentru care am simțit nevoia să împărtășesc din experiența mea în domeniu și altor persoane interesate și chiar mai mult de atât -să încerc să-i determin pe oameni să devină interesați de genul acesta de e