La sfârșitul celui de-al treilea trimestru financiar din 2013, Albalact raportează creșteri ale cifrei de afaceri si profitului, conform bugetului planificat.
Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 307.918.975 lei, cu 25% mai mare decât cifra de afaceri raportată în aceeași perioadă a anului trecut (247.002.943 lei). Profitul obținut de Albalact în ultimele nouă luni este de 5.429.675 lei, aproape dublu față de profitul înregistrat în aceeași perioadă din 2012 (2.719.842 lei).
Un proiect important pentru Albalact în ultimul an a fost dezvoltarea portofoliu de brânză de vaci sub brand-ul Rarăul, pentru care compania a făcut investiții noi în fabrica Rarăul din Câmpulung Moldovenesc. Extinderea de portofoliu a adus compania Albalact pe locul 2 în topul producătorilor de brânză proaspătă de vaci (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).* În toamna acestui an, tot cu brand-ul Rarăul, Albalact a intrat și pe segmentul ”ready meal” și a lansat Rarăul MBS - mamaliguță cu brânză de vaci și smântână, mâncarea tradițională a românilor. Rarăul MBS este o împachetare specială, cu o porție separată de mămăliguță și o porție de brânză de vaci cu smântână.
Extinderea continuă și în categoria iaurt a propulsat Albalact în topul primilor 3 producători de iaurt din România (conform datelor A.C. Nielsen, Septembrie 2013).
Zuzu Bifidus Snack este ultimul produs lansat de Albalact anul acesta și completează portofoliul de iaurt al brand-ului Zuzu. Zuzu Bifidus Snack este o combinație echilibrată de iaurt probiotic cu mixuri de cereale, fructe și seminte și este o sursă naturală de vitamine și omega 3, cu beneficii pentru sănătate. Zuzu Bifidus Snack este și o inovație în această categorie, mai ales pentru că are combinații de cereale și fructe unice pe piață, cum este mixul de goji cu stafide și merișoare, lansată în premieră. Portofoliul Zuzu B