La aproape trei ani de la începutul lucrărilor, pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii prinde contur, însă pe primul pod se va putea circula abia în primăvara anului viitor. Lucrările început în ianuarie 2011, însă au fost oprite de trei ori în această perioadă, treaba începând serios din vară.
Conform autorităţilor, în prezent circa 100 de oameni lucrează zilnic la finalizarea lucrărilor. Construcţia primului pod este aproape finalizată, iar autorităţile estimează că va fi încheiată până în martie.
“S-au montat 40 de grinzi, din totalul de 44 care trebuie montate. Restul vor fi instalate în această noapte. Pe prima parte a podului s-a turnat şi betonul, iar din primăvară ne dorim să se poată circula pe primul pod, iar apoi să începem lucrările la al doilea”, a anunţat primarul Sorin Oprescu.
Proiectul presupune realizarea a două poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Şoseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de câte două benzi de circulaţie pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Văcăreşti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m (Mihai Bravu-Calea Văcăreşti). Lăţimea celor două poduri este de 7,80 m. Cele două pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia Prelungirea Şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor.
Conform proiectului iniţial, întreg proiectul, care costă autorităţile locale peste 120 de milioane de lei, trebuia să fie finalizat în primăvara anului 2012.
La aproape trei ani de la începutul lucrărilor, pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii prinde contur, însă pe primul pod se va putea circula abia în primăvara anului viitor. Lucrările început în ianuarie 2011, însă au fost oprite de trei ori în această perioadă, treaba începând serios din vară.
Conform autorităţilor, în prezent circa