Tetra Pak, lider în industria procesării şi ambalării alimentelor, a lansat cea de-a treia ediție a campaniei „Da, lapte!”, cu susținerea celor mai importante companii din industria laptelui din România. Campania își propune să contribuie la creșterea nivelului de informare a consumatorilor despre alimentația echilibrată și beneficiile consumului de lapte.
"Studiile ne arată că, din păcate, doar 43% dintre consumatorii din mediul urban iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, pe lângă faptul că România continuă să fie pe unul dintre ultimele locuri din Europa la consumul de lapte ambalat. În această ediție a campaniei “Da, lapte!” alături de specialiști în nutriție și psihologie, consumatori și pasionați de gastronomie vorbim despre alegeri alimentare, plăceri culinare, despre cum să ne asigurăm starea de bine și să ne bucurăm din plin de fiecare zi. Punem accentul în continuare pe alegerile care contribuie la starea noastră de sănătate, vorbim despre importanța micului dejun și a gustărilor din timpul zilei, și despre beneficiile nutriționale și emoționale ale laptelui”, declară Cristina Dumitru, Communication Manager SEE, Tetra Pak South East Europe.
Conform unui studiui comandat de Tetra Pak și realizat de 360 insights în rândul consumatorilor urbani, numai 43% dintre români iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, iar dintre aceștia persoanele active au cele mai mici procente (38% dintre cei de 18-24 de ani și 39% dintre cei de 25-34 de ani); în schimb, procentele cresc în rândul consumatorilor maturi și vârstnici (53% dintre cei de 45-54 de ani, 72% dintre cei de 55-64 de ani). Obiceiul de a lua micul dejun nu este influențat de existența unui copil în familie, deoarece doar 50% dintre cei care iau micul dejun frecvent (zilnic sau aproape zilnic) au copii.
“Micul dejun ne asigură aproximativ 30 %