Producătorul român de pălării Lucia M şi-a deschis un magazin virtual care oferă spre vânzare peste 100 de pălării. Octavian Mihalcovici, directorul general al companiei, speră ca online-ul să aducă până la 300 de comenzi pe lună.
Magazinul este integrat în site-ul www.luciam.ro, relansat cu această ocazie sub o nouă identitate vizuală. ”Prin lansarea unui magazin online propriu dorim să atragem segmentul de piață tânăr și să oferim posibilitatea de a-și achiziționa pălăria dorită, fără a depinde de o prezență offline”, spune Octavian Mihalcovici (foto), directorul general al Lucia M, o afacere de familie cu afaceri anuale de aproape 100.000 de euro.
Magazinul online va expune pentru început 75 de produse, pălării realizate manual, din lână naturală, prin tehnici clasice și specifice, destinate atât femeilor cât și bărbaților. Producătorul din Arad, cu tradiție de peste 40 de ani, realizează, pe lângă colecţiile disponibile, şi pălării pe baza de comandă. În ceea ce priveşte preţurile, acestea pornesc de la 70 de lei.
Prin 80 de magazine partenere din ţară, Lucia M vinde lunar circa 900 de pălării. În atelierul din Arad lucrează 7 angajați. Prima pălărie a fost produsă în anul 1970 de către Lucia Mihalcovici, de unde provine ulterior și numele brandului. Încă din anul 1991, în atelierul din Arad se creează în fiecare sezon colecții noi de pălării pentru femei și bărbați. Compania – ajunsă la afaceri de circa 100.000 de euro – îşi vinde produsele şi pe pieţele străine (Austria, Germania, Olanda, Finlanda, Franța, SUA sau Japonia).