București, 12 noiembrie 2013. Danone, cel mai mare producător român de iaurturi, lansează campania educațională “1 iaurt pe zi, sănătatea ți-o menții”, având ca obiectiv informarea românilor cu privire la importanța iaurtului ca parte a unei alimentații zilnice echilibrate. Campania a fost lansată în cadrul unui eveniment la care au participat Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Preşedinte de Onoare al Federaţiei Române de Diabet, Nutriție și Boli Metabolice, reprezentanți ai mass-media și social media.
Campania “1 iaurt pe zi” se va derula în perioada noiembrie 2013 - decembrie 2014 și are în vedere acțiuni de informare a publicului general prin intermediul TV, presă scrisă și online, dar și social media, care să încurajeze consumatorii să facă alegerile cele mai potrivite pentru a-și menține starea de sănătate. Campania mai include cursuri de nutriție pentru tineri și copii, fiind bine cunoscut faptul că obiceiurile bune se deprind la vârste tinere. Prima etapă a campaniei presupune ca cei care consumă iaurt să-și împărtășească poveștile personale în aplicația online dedicată, aceștia având posibilitatea de a ajunge chiar ambasadorii campaniei pro-iaurt derulată de Danone.
Prin această inițiativă, Danone își propune să reamintească importanța unui stil de viață echilibrat și principalele beneficii ale consumului zilnic de iaurt, în contextul în care tot mai mulți români se confruntă cu probleme de sănătate provocate sau favorizate de alimentația nesănătoasă și lipsa de mișcare. Obezitatea, bolile cardiovasculare și diabetul sunt afecțiunile care trebuie adresate cu maximă prioritate conform unui studiu despre starea de sănătate a românilor realizat de Danone [Vezi mai multe date despre starea de sănătate].
Opinia generală a respondenților care au participat la studiul realizat de Danone este că aceste probleme de sănătate sunt generate de stilul