Noul brand sub care vor opera dupa fuziune Romtelecom si Cosmote ar putea fi Think One, pe calculatoarele angajatilor ruland deja un clip cu acest logo, a precizat pentru HotNews.ro o sursa apropiata celor doua companii, care ne-a transmis si o poza in acest sens. Contactati de HotNews.ro, oficialii Romtelecom si Cosmote au precizat ca "Think One reprezinta conceptul si platforma de comunicare interna a strategiei si programelor companiei, in linie cu obiectivele sale (...) de a deveni operatorul telecom integrat numarul 1" din piata, care "nu are legatura cu un potential rebranding, acesta din urma fiind un subiect aflat in faza de explorare". "La acest moment, nu exista o decizie privind un eventual rebranding, fiind un subiect de discutie si aprobare a actionarilor", au mai spus acestia.
"Noul brand sub care vor functiona dupa fuziune Romtelecom si Cosmote ar putea fi Think One, strategia de rebranding fiind asemanatoare cu ce s-a intamplat in Marea Britanie, cand s-au unit diviziile de telefonie mobila ale Orange si T-Mobile, rezultand Everything, Everywhere (EE)", a precizat sursa.
Contactati de HotNews.ro, oficialii Romtelecom si Cosmote au precizat urmatoarele:
"Think One reprezinta conceptul si platforma de comunicare interna a strategiei si programelor companiei, in linie cu obiectivele sale de business si in spiritul viziunii de a deveni operatorul telecom integrat numarul 1 de pe piata romaneasca.Acest program de comunicare interna nu are legatura cu un potential rebranding, acesta din urma fiind un subiect aflat in faza de explorare.La acest moment, nu exista o decizie privind un eventual rebranding, fiind un subiect de discutie si aprobare a actionarilor.Viziunea noastra este de a deveni operatorul de telecomunicatii integrat numarul 1 din Romania, cu o pozitie sustenabila in toate segmentele si ariile geografice, capitalizand