Facebook se implică direct în campania umanitară pentru ajutarea victimelor taifunului Hiayan din Filipine. În momentul când veţi intra pe Facebook veţi primi invitaţia de a dona 10 dolari sau, în România, 30 de lei.
Facebook s-a alăturat campaniei Crucii Roşii din Statele Unite ale Americii. În momentul când utilizatorii vor intra pe reţeaua socială, deasupra News Feed-ului va apărea o alertă ca în imaginea de mai jos care vă cere ajutorul pentru victimele dezastrului din Filipine. Catastrofa a lăsat aproape 600.000 de oameni fără casă, iar 2.275 de oameni au murit.
E prima oară când Facebook oferă notificări deasupra News Feed-ului pentru cauze umanitare, iar implicarea reţelei sociale este Pro Bono, fără niciun fel de obligaţie financiară din partea Crucii Roşii.
Notificările vor fi disponibile pentru câteva zile, după cum au declarat reprezentanţii Crucii Roşii. În momentul când alegem să donăm ne înscriem cu cardul bancar şi putem dona direct. Contul nostru va rămâne memorat şi asociat profilului nostru de Facebook pentru viitoare tranzacţii din cadrul jocurilor sau, după caz, în momentul când vrem să dăm un mesaj privat unor utilizatori care nu sunt în lista noastră de prieteni, dar vrem să ne asigurăm că mesajul ajunge la ei în Inbox, nu în folderul de Other.
Un exemplu de tranzacţie pentru a da un mesaj în Inbox-ul unei persoane
Dezastrul din Filipine Case rase din temelii, stâlpi de electricitate smulşi, maşini răsturnate şi supravieţuitori înspăimântaţi pe străzi aşa arată mare parte din Filipine după trecerea taifunului Haiyan, însoţit de valuri de mai mulţi metri înălţime şi rafale de vânt cu intensificări de până a 315 kilometri pe oră. Mai multe provincii au fost traversate de furtună pe un front de 600 de kilometri şi numeroase localităţi au fost rupte de lume. Două insule din centrul arhipelagului, care s-au afla