Dupa ce Flanco si eMag au anuntat ca anul acesta Black Friday vine mai devreme cu o saptamana, pe 22 noiembrie, Domo a revenit astazi cu o precizare în care anunta ca si la Domo campania Black Friday vine mai devreme cu o saptamana fata de data obisnuita (29 noiembrie).
Pana in prezent, cei mai mari retaileri din zona electro-it au anunţat ca vor demara campana Black Friday cu o saptamana mai devreme. Lista cuprinde deja retailerii evoMag, eMag, Flanco, Oktal si, mai nou, Domo.
Reprezentantii Domo sustin că toate cele 97 de magazine au pregatit cea mai mare campanie de Black Friday de pana acum: cu reduceri de pana la 50% la mai multe categorii de produse, suplimentarea cu 50% a personalului care va sta la dispozitia clientilor si implementarea unei noi conexiuni in banda larga, de 8 ori mai rapidă faţă de cea de anul trecut. În plus, compania a investit şi într-un up-grade al softului de gestiune în scopul reducerii cu până la 50% a timpului petrecut la case.
„Ne așteptăm la vânzări de până la 8-9 ori mai mari faţă de media unei luni normale. Tocmai de aceea am făcut din timp toate pregătirile ca să le putem oferi clienților noștri atât produsul dorit la un preț redus, cât și cea mai bună experienţă de cumpărare de Black Friday la Domo. Am suplimentat suprafaţa de depozitare cu peste 2.500 de mp, am crescut cu 50% numărul personalului și am încheiat contracte cu firme premium de curierat pentru onorarea comenzilor online”- a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.
Se estimează creșteri substanțiale ale vânzărilor Domo la toate gamele de produse, cu vârfuri înregistrate la câteva categorii, precum tablete, smartphone-uri, smart TV și TV 3D. Domo așteaptă, de asemenea, o creștere a vânzărilor pe segmentul electrocasnicelor mici, în cazul cărora estimarea ar fi de până la cinci ori mai mare comparativ cu media unei luni obișnu