Sahul m-a fascinat intotdeauna, deoarece este simplu si complex in acelasi timp. Incepe la fel si se poate incheia intr-o infinitate de moduri. Iar daca cineva ma va intreba care cred ca ar fi cea mai pasionala infruntare, nu as lua in calcul duelurile Karpov-Kasparov (oricat de tentant ar parea), ci as raspunde raspicat: Subaru-Mitsubishi.
Stiu, suna ciudat. Insa am convingerea ca nu a existat vreodata o lupta mai echilibrata, mai indelungata si mai bine gandita. In aceasta reinterpretare a sportului mintii, tabla e reprezentata de piata auto mondiala, piesele sunt de alta anvergura: locul reginelor, nebunilor si pionilor este luat de motorizare, aerodinamica sau sisteme de franare. Se joaca din 1992 si niciunul dintre cei doi titani nu vrea sa cedeze. Unul (Mitsubishi) muta cu piesele rosii, Subaru cu albastrele. Primul e mai rapid si mai echilibrat, celalalt are nevoie de mai mult timp, dar este mai creativ.
In ultimii ani, Mitsubishi luase un usor avantaj, iar produsul sau, Lancer EVO dadea senzatia ca va scapa in castigator. Presa de specialitate nu mai contenea cu laudele, orice drive-test pe pista de asfalt sau chiar pe zapada era un deliciu. Insa “cavalerul albastru”, taciturn, se pregatea sa rastoarne situatia.
Citeste mai mult pe newsup.ro