RTC vrea 5% din piaţa de profil, care să genereze 10% din totalul încasărilor companiei
RTC Proffice Experience vizează o cotă de 5% pe piaţa produselor promoţionale în urma extinderii portofoliului în această zonă nouă pentru companie, se arată într-un comunicat remis redacţiei. "Intrăm, practic, pe o piaţa nouă pentru RTC Proffice Experience, însă avem avantajul unui business puternic pe partea de produse de birou şi business. Deja unul din cinci clienţi ne solicită astfel de produse, mai ales în perioada premergătoare sfârşitului de an, ceea ce este un început încurajator", a declarat, în comunicat Gabriel Mureşanu, CEO-ul funizorului de soluţii pentru birou.
Ca urmare a cererii din piaţă, RTC Proffice Experience a decis să intre pe piaţa produselor promoţionale lansând în luna octombrie a acestui an un catalog dedicat gamei de promoţionale, catalog ce include o generoasă selecţie cu peste 2.200 de produse. "Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale", a explicat Mureşanu.
RTC a intrat şi pe piaţa produselor de protocol
Compania şi-a extins la începutul toamnei gama de consumabile office, de la papetărie, la produse ce pot acoperi toate activităţile de suport ale unei activităţi de tip office precum: curăţenia birourilor (produse şi echipamente de curăţenie şi igienă), confortul angajaţilor şi protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou), protecţia muncii (echipamente de protecţia muncii) şi multe altele.
RTC vrea 5% din piaţa de profil, care să genereze 10% din totalul încasărilor companiei
RTC Proffice Experience vizează o cotă de 5% pe piaţa produselor promoţionale în urma extinderii portofoliului în această zonă nouă pentru companie, s