Compania Nestle România va oferi, în următorii trei ani, 75 de locuri de muncă şi 105 programe de internship pentru tineri, demersul fiind parte componentă a iniţiativei europene "Nestle needs YOUth", a anuntat Herve de Froment, CEO Nestle Romania.
"Una dintre problemele cu care se confruntă economia actuală la nivel naţional, dar şi european, este rata scăzută de angajare a tinerilor cu vârste de până la 25 de ani. În al doilea trimestru din 2013, şomajul în rândul persoanelor cu vârste de până la 25 de ani a atins o rată ridicată în România, de 23%. Procentul este de trei ori mai mare faţă de şomajul total la nivel naţional (7,5%). Situaţia este similară şi la nivel european. Unul din patru tineri nu are un loc de muncă în Europa, problemă ce afectează dezvoltarea economiei şi are un impact direct asupra societăţii actuale", a spus Herve de Froment la o intrevedere cu presa.
Potrivit afirmatiilor sale, tinerii absolvenţi întâmpină dificultăţi în găsirea unui loc de muncă şi au nevoie de susţinere in gasirea drumului spre cariera dorita. "Pentru a veni în sprijinul tinerilor care părăsesc băncile şcolii a fost demarat programul 'Nestle needs YOUth' - o iniţiativă prin care compania se angajează să susţină tinerii în integrarea pe piaţa muncii din Europa. Acest demers vizează crearea a peste 20.000 de oportunităţi pentru tinerii cu vârste de până la 30 de ani din Europa, în următorii trei ani, reprezentate de 10.000 de locuri de muncă şi 10.000 de stagii de practică în diverse sectoare, precum producţie, administraţie, resurse umane, vânzări, marketing, finanţe, inginerie sau cercetare din cadrul companiei Nestle. Ca parte din iniţiativa europeană, Nestle România va investi în dezvoltarea şi consolidarea aptitudinilor profesionale ale tinerei generaţii, prin crearea a 180 de oportunităţi profesionale, respectiv 75 de locuri de muncă şi 105 programe