CFR Călători cheamă în instanţă societatea REMAR în cazul vagoanelor cancerigene. CFR Călători cere anularea contractului, potrivit B1TV.
În perioada 2006-2010, CFR Călători a cumpărat de la Remarul 34 de astfel de vagoane, deşi în 2005 substanţa a fost interzisă în Europa.
Azbestul din vagoane a fost descoperit abia în luna iunie a acestui an, atunci când au fost efectuate o serie de lucrări de reparaţii.
Vagoanele cu azbest au costat 87 de milioane de lei.
Primele contracte au fost încheiate începând cu anul 2007.
Azbestul poate duce la cancer. CFR a cerut în mai mult erânduri, pe cale de mediere anularea contractului. Joi a fost depusă o plângere penală la Parchetul TB şi o acţiune în instanţă pentru recuperarea prejudiciului de către CFR Călători.
La cererea CFR Călători s-au făcut mai multe expertive care au confirmat faptul că în cele 34 de vagoane se găsesc urme de azbest.'); document.write(''); } var domain = document.domain; var domain_split = domain.split('.'); var cHannel_domain = domain_split[domain_split.length-2] + "." + domain_split[domain_split.length-1]; document.write(unescape("%3Cscript src='http://worker.contentchannel.ro/player/singleplayer_min/2e796a9b89180670962162d603398394/"+ cHannel_domain +"' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E")); // ]]>
CFR Călători cheamă în instanţă societatea REMAR în cazul vagoanelor cancerigene. CFR Călători cere anularea contractului, potrivit B1TV.
În perioada 2006-2010, CFR Călători a cumpărat de la Remarul 34 de astfel de vagoane, deşi în 2005 substanţa a fost interzisă în Europa.
Azbestul din vagoane a fost descoperit abia în luna iunie a acestui an, atunci când au fost efectuate o serie de lucrări de reparaţii.
Vagoanele cu azbest au costat 87 de milioane de lei.
Primele contracte au fost încheiate începând cu anul 2007.
Azbestul poate