IBM, Oracle, Microsoft, Amazon sau HP sunt doar câteva dintre multinaţionalele care au pus în ultimul deceniu România pe harta externalizării serviciilor şi au făcut din piaţa locală o atracţie regională şi chiar globală pentru servicii de tip „business process outsourcing“ (BPO) sau „shared service center“(SSC).
Primele centre de servicii partajate au apărut în România în urmă cu mai bine de 15 ani, în domeniul IT. Ulterior, s-au dezvoltat astfel de afaceri în industria auto, în telecomunicaţii sau în alte companii de producţie, spun reprezentanţii firmei de audit şi consultanţă fiscală KPMG România. Continuarea pe ZFCorporate
IBM, Oracle, Microsoft, Amazon sau HP sunt doar câteva dintre multinaţionalele care au pus în ultimul deceniu România pe harta externalizării serviciilor şi au făcut din piaţa locală o atracţie regională şi chiar globală pentru servicii de tip „business process outsourcing“ (BPO) sau „shared service center“(SSC).
Primele centre de servicii partajate au apărut în România în urmă cu mai bine de 15 ani, în domeniul IT. Ulterior, s-au dezvoltat astfel de afaceri în industria auto, în telecomunicaţii sau în alte companii de producţie, spun reprezentanţii firmei de audit şi consultanţă fiscală KPMG România. Continuarea pe ZFCorporate