Un raport al Consiliului Concurenţei arată că retailerul german Lidl, intrat pe piaţa locală în 2011 prin preluarea Plus Discount, a urcat pe locul trei în topul retailerilor din România, fiind depăşit doar de Kaufland şi Carrefour, fiecare cu afaceri de peste un miliard de euro. Topul nu ia în calcul rezultatele lanţurilor cash & carry (Metro Cash&Carry şi Selgros).
Conform raportului Concurenţei, Lidl a depăşit lanţuri precum Real şi Auchan, ceea ce înseamnă că nemţii au avut afaceri de peste 650 mil. euro. Afacerile grupului german au fost în 2011 de până în 400 mil. euro, ceea ce înseamnă o creştere de peste 64% anul trecut. Lidl nu a publicat rezultatele aferente anului 2012 pe Ministerul de Finanţe.
Următoarea creştere însemnată a venit din partea Mega Image, care în 2012 îşi mărise afacerile cu 36,8%, la 394 mil. euro. Pe locul trei în topul celor mai agresivi retaileri s-a clasat Auchan, cu un spor de 18,8% a cifrei de afaceri.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Un raport al Consiliului Concurenţei arată că retailerul german Lidl, intrat pe piaţa locală în 2011 prin preluarea Plus Discount, a urcat pe locul trei în topul retailerilor din România, fiind depăşit doar de Kaufland şi Carrefour, fiecare cu afaceri de peste un miliard de euro. Topul nu ia în calcul rezultatele lanţurilor cash & carry (Metro Cash&Carry şi Selgros).
Conform raportului Concurenţei, Lidl a depăşit lanţuri precum Real şi Auchan, ceea ce înseamnă că nemţii au avut afaceri de peste 650 mil. euro. Afacerile grupului german au fost în 2011 de până în 400 mil. euro, ceea ce înseamnă o creştere de peste 64% anul trecut. Lidl nu a publicat rezultatele aferente anului 2012 pe Ministerul de Finanţe.
Următoarea creştere însemnată a venit din partea Mega Image, care în 2012 îşi m