Un studiu DTZ privind factorii care influenteaza cosul de cumparaturi arata ca la fiecare minut petrecut in mall un vizitator cheltuie in medie mai mult cu 0,2 lei-1 leu, iar fiecare an in plus al celor care fac cumparaturi in centrele comerciale reduce suma cheltuita cu 0,1-0,3 lei.
Timpul petrecut intr-un centru comercial, numarul de magazine vizitate, varsta si frecventa sunt cei mai importanti factori care influenteaza cosul de cumparaturi al vizitatorului de mall, conform rezultatelor Retail Metrics, produs dezvoltat de DTZ Echinox.
Folosind metode cantitative complexe, DTZ a urmarit determinarea factorilor care influenteaza cosul de cumparaturi al unui vizitator intr-un centru comercial. S-au luat in considerare 25 de factori precum varsta, sexul, veniturile, educatia, timpul petrecut in mall, frecventa vizitelor, etc., iar in final au fost validati patru: numarul de magazine vizitate, frecventa de vizitare, timpul petrecut in centru si varsta.
Astfel, in fiecare minut petrecut in mall, un vizitator cheltuie, in medie, intre 0,2 si 1 leu in plus, iar aceasta informatie este folosita in prezent de majoritatea centrelor comerciale care incearca sa-si diversifice partea de divertisment si sa isi extinda rolul de socializare cu scopul de a creste media de timp petrecut in centru si implicit valoarea cosului de cumparaturi.
Integral pe mediafax.ro
Foto: tmpress.ro Tag-uri: studiu, cos, cumparaturi
Un studiu DTZ privind factorii care influenteaza cosul de cumparaturi arata ca la fiecare minut petrecut in mall un vizitator cheltuie in medie mai mult cu 0,2 lei-1 leu, iar fiecare an in plus al celor care fac cumparaturi in centrele comerciale reduce suma cheltuita cu 0,1-0,3 lei.
Timpul petrecut intr-un centru comercial, numarul de magazine vizitate, varsta si frecventa sunt cei mai importanti factori care influenteaza c