Casa de moda britanica, Burberry si-a dezvaluit Campania de Craciun!
Intr-un décor romantic de iarna, cupluri de indragostiti se plimba printre fulgi de zapada, purtand pungi mari cu cadouri si cutii aurite cu logo-ul brand-ului. “Arta de a darui”, specifica Craciunului este sugerata de doi copii cu obraji inrositi, imbracati in iconicele trench-uri ale brand-ul de lux, care tin in brate cutii de cadouri. Marile capitale ale lumii, precum Londra, Parisul, Roma, Istanbulul, New York, Mexico City, Seul, Shanghai, Dubai, Taipei, Hong Kong au fost “imaginate” in décoruri de iarna cu aspect festiv, care te duc cu gandul la atmosfera cumparaturilor.
Intitulata sugestiv “Burberry with love”, aceasta campanie reprezinta “punctul culminant” al acestui an, ingloband toate actiunile casei de moda britanice pe parcursul lui 2013. Aceasta tema “romantica” a fost introdusa in luna februarie, odata cu lansarea colectiilor de toamna Burberry Prorsum pentru barbati si femei. Modelele (printre care s-a aflat Cara Delevingne) au defilat pe podium purtand haine si accesorii cu imprimeu cu inimioare. Acestea au fost “imbratisate” ulterior de vedetele din intreaga lume, precum Victoria Beckham, Rita Ora, Kate Bosworth, Rosie Huntington Whiteley, Alexa Chung sau Harry Styles.
In luna iulie, actorii Sienna Miller si Tom Sturridge (cuplu in viata de zi cu zi) au adus la viata o poveste de dragoste britanica, fiind surprinsi de celebrul fotograf Mario Testino, pentru prima oara in „intimitatea” lor. Aceasta campanie a intregit atmosfera romantica creata de ‘Burberry Kisses’, un parteneriat inovativ cu Google Chrome, prin care utilizatorii au putut captura si transmite oricui in lume, saruturi reale!
Cum casa de moda Burberry pune accent pe digital, brand-ul va celebra de pe 1 Decembrie cele 25 de zile ramase pana la Craciunul prin imagini si continut video ca