Anul acesta, administratorii magazinelor online se aşteaptă la triplarea tranzacţiilor prilejuite de promoţiile de Black Friday și la vânzări pe măsură, după ce au anunțat că vor tăia până la 80% din prețurile afișate în prezent. Sursa: REUTERS
Anul trecut, cele mai mare vânzări de Black Friday au fost raportate de retailerii online de IT&C. Altex, Flanco şi eMag au anunţat vânzari de zeci de milioane de euro. În 2013, la finalul campaniei Black Friday, care va debuta pe 28 noiembrie şi se va încheia pe 1 decembrie, magazinele online se aşteaptă ca numărul tranzacţiilor să se tripleze, ceea ce va rotunji şi valoarea vânzărilor.
Ce se vinde bine? Orice, de la laptoruri, tablete, televizoare inteligente, haine, jucării, papetărie şi birotică.
"Industria fashion funcţionează de Black Friday foarte bine. Anvelopele de iarnă se vând deoarece începe să ningă şi devin obligatorii. Nu se vând doar gamele vechi de produse, ci şi unele apărute recent", spune Radu Vâlceanu, CEO ContentSpeed.
În 2013, retailerii online pregătesc oferte care include reduceri de până la 80% din preţurile afişate în prezent.