Primul crossover al marcii franceze are un design modern, sportiv, cu foarte putine linii drepte, care ne da impresia ca masina este in miscare chiar si cand sta pe loc.
Captur vine in segmentul B, acolo unde concurenta este puternica (Nissan Juke, Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008) si vanzarile sunt in crestere.
Este un model interesant care are si parti bune (un pret mai mic decat competitorii, posibilitatea de a fi personalizat, un sistem multimedia cu caracteristici de smartphone, consum redus de carburant, o tapiterie care se scoate pentru curatare), dar si minusuri (doar tractiune fata, plastice tari).
In ceea ce priveste personalizarea, pentru exterior putem alege dintre trei culori pentru jante (gri, negre sau portocalii) si 18 combinatii de doua culori pentru caroserie: portocaliu cu plafon alb sau negru, alb cu plafon portocaliu sau negru, negru cu plafon alb sau portocaliu, bej cu plafon alb sau negru, albastra Pacific cu plafon alb sau negru, bleumarin cu plafon alb sau negru, maro cu plafon alb sau negru, gri inchis sau gri deschis cu plafon portocaliu sau negru.
Interiorul poate avea scaune din doua culori, o combinatie de 14 variante de tapiterie, care poate fi scoasa si curatata. Ca o completare a personalizarii pentru cateva elemente de pe panoul de bord (conturul display-ului multimedia, al boxelor, gurile de ventilatie) si torpedou se poate alege un dintre cele patru culori, portocaliu, alb, turcoaz sau verde.
Torpedoul este de fapt un sertar, un spatiu foarte mare de depozitare nemaintalnit la alte modele.
Configuratia pe care a ales-o Renault Romania pentru modelul de test a fost culoarea de lansare portocaliu, plafon negru, jante gri, interior negru cu elemente portocalii, scaune gri inchis cu portocaliu. Pretul exemplarului personalizat, in echiparea de varf Dynamique, motorizarea pe benzina de 1,