Conceptul de coupe-SUV de la Volkswagen dezvăluit la Shanghai va fi „reîncărcat” la Los Angeles Auto Show (20 noiembrie-1 decembrie), însă având ataşate specificaţii tehnice uşor modificate.
Spre deosebire de Touareg care este orientat spre lux, VW CrossBlue Coupe, concept lung de 4,89 metri, va fi axat pe volume de vânzări ceva mai mari, ca model de top derivat din viitoarea gamă extinsă Tiguan 2014.
Revizuirea modelului de tip Plug-In (posibilitatea alimentării cu curent prin conectare la o sursă externă) ce urmează a fi lansat în Oraşul Îngerilor aduce în discuţie o propulsie hibridă ce are ca parte termică un benzinar V6 turbo 3.0 TFSI cu 295 CP, secondat de alte două motoare electrice, dintre care cel responsabil de motricitatea punţii frontale aduce 54 CP iar cel de pe spate vine cu 115 CP. Puterea totală a sistemului hibrid este de 415 CP, ceea ce se va traduce în fişa sa de prezentare printr-o acceleraţie 0-100 km/h în 5,8 secunde şi o viteză maximă de 240 km/h.
Raportat la studiul CrossBlue Concept prezentat în China, autonomia acestui tot-teren „verde” dedicat pieţei americane scade de la 1.180 km (730 mile) la 917 km (570 mile), adică oferă un nivel de independenţă la nivelul unui VW Touareg 3.0 TDI.
Vehiculul este creditat a parcurge până la 20,9 km (13 mile) în modul pur electric, de asemenea o cifră mai mică prin comparaţie cu ce oferea conceptul de la Shanghai (33 km sau echivalentul a 21 mile). Capacitatea de stocare a curentului în acumulatori a fost şi ea revizuită în jos, bateriile Li-Ion livrând o putere de 9,8 kWh, adică un -0,1 kWh.
La interior, consola centrală este dominată de un touchscreen de 10,2 inci de la care se controlează funcţiile centralei infotainment. Ecranul menţine de asemenea şoferul informat cu privire la starea sistemului hibrid.