Un text dur, pe alocuri licenţios, un decor inedit şi un subiect pe care, de cele mai multe ori, oamenii refuză să-l vadă, acestea au fost elementele reprezentaţiei "Întoarcerea de acasă", susţinută de actorul Alexandru Marin la "Understage". Textul semnat de Ştefan Caraman, adaptat pentru Alexandru Marin, a fost montat de tânărul regizor Septimiu Stoica, iar rezultatul a avut mare priză la public. Alexandru Ştefan a reuşit să implice publicul, să-l facă să interacţioneze, să empatizeze cu povestea lui Alexandru Marin. Câteva elemente biografice au fost tot ce îl lega pe actorul Alexandru Marin de personajul piesei, un tânăr ratat, ale cărui traume veneau inexorabil dintr-o copilările nefericită, în care a avut parte doar de violenţele tatălui său. În spectacolul de 40 de minute, actorul a dus spectatorii într-o lume pe care aceştia o ştiau doar din afară, singurul lucru cunoscut fiind imaginea cerşetorului care doarme pe stradă şi cere insistent trecătorilor o ţigară. Oamenii obişnuiţi de prea puţine ori se întreabă ce dramă se ascunde în spatele acelei imagini, ce s-a întâmplat cu adevărat în viaţa acelui om ajuns pe stradă. Alexandru Marin, cu talent şi energie, a dus spectatorii aproape pe nesimţite în acea lume, i-a determinat să empatizeze cu ratatul, să-l înţeleagă, deschizând o poartă spre lumea în care el este captiv, oferindu-le astfel o experienţă inedită, care i-a impresionat.
Un text dur, pe alocuri licenţios, un decor inedit şi un subiect pe care, de cele mai multe ori, oamenii refuză să-l vadă, acestea au fost elementele reprezentaţiei "Întoarcerea de acasă", susţinută de actorul Alexandru Marin la "Understage". Textul semnat de Ştefan Caraman, adaptat pentru Alexandru Marin, a fost montat de tânărul regizor Septimiu Stoica, iar rezultatul a avut mare priză la public. Alexandru Ştefan a reuşit să implice publicul, să-l facă să in