BMW Group România, importatorul mărcilor BMW şi MINI pe piaţa locală, are în plan atragerea a doi noi dealeri în cadrul reţelei de pe piaţa auto locală, unul nou în Capitală şi un altul în Piteşti, după ce fostul dealer Motor AG a intrat în insolvenţă.
„În octombrie 2013, BMW Group România a deschis procesul de selecţie a viitorilor parteneri pentru investiţii într-un centru integrat BMW şi MINI în Bucureşti şi respectiv Piteşti. Toţi dealerii actuali, precum şi alţi potenţiali investitori, noi pentru mărcile BMW şi MINI, au fost informaţi cu privire la această oportunitate de afaceri. Această selecţie este parte din procesul de dezvoltare şi selecţie sustenabilă şi transparentă a reţelei de dealeri“, au spus oficialii BMW Group.
Anunţul de extindere a reţelei vine în contextul în care anul acesta şi Audi şi-a consolidat prezenţa în Capitală, unde a deschis cel mai mare showroom din ţară, în centrul Porsche Pipera 2.
Cu toate că vânzările de maşini premium au scăzut în primele nouă luni ale acestui an. Audi a scăzut cu 18%, la 1.200 de maşini, BMW cu 30%, la 1.050 de unităţi, iar Mercedes-Benz cu 4%, la 1.163 de unităţi, potrivit datelor APIA, cei de la BMW văd o stabilizare anul viitor. Continuarea pe ZFCorporate
BMW Group România, importatorul mărcilor BMW şi MINI pe piaţa locală, are în plan atragerea a doi noi dealeri în cadrul reţelei de pe piaţa auto locală, unul nou în Capitală şi un altul în Piteşti, după ce fostul dealer Motor AG a intrat în insolvenţă.
„În octombrie 2013, BMW Group România a deschis procesul de selecţie a viitorilor parteneri pentru investiţii într-un centru integrat BMW şi MINI în Bucureşti şi respectiv Piteşti. Toţi dealerii actuali, precum şi alţi potenţiali investitori, noi pentru mărcile BMW şi MINI, au fost informaţi cu privire la această oportunitate de afaceri. Această selecţie este parte