Deşi afară e încă frumos, vremea rece impune deja schimbarea anvelopelor de vară cu cele de iarnă. E adevărat, legea vă obligă să rulaţi cu anvelope de iarnă doar dacă asfaltul este acoperit cu polei, gheaţă sau zăpadă, însă ar fi bine să nu riscaţi şi să nu amânaţi montarea anvelopelor de iarnă, pentru că acestea au proprietăţi mult mai bine adaptate timpului friguros decât cele de vară. În plus, dacă sunteţi surprinşi şi voi de vremea rea, sunteţi pasibili de amenzi usturătoare.
Dacă încă nu v-aţi cumpărat cauciucuri de iarnă, iată un top 10 realizat de nemţii de la automobil clubul german (ADAC), care le-au testat în condiţii de laborator şi pe circuit. Vorbim de anvelopele noi, multe dintre ele lansate în cursul acestui an. Cum vorbim de un top 10, nu veţi regăsi printre ele anvelopele ieftine de iarnă, acestea fiind tratate de noi în cadrul unui articol separat, ci în general doar anvelope premium.
De asemenea, pentru alte tipodimensiuni sau dacă doriţi anvelope second-hand de iarnă, puteţi citi articolul de anul trecut, căci deja modelele lansate în 2012 se pot regăsi la preţ redus şi în oferta SH. Atenţie însă la acestea, urmaţi sfaturile noastre cu privire la anvelopele second-hand, altfel riscaţi să daţi banii degeaba.
►Vedeţi aici tabelul cu preţuri şi modele
Deşi afară e încă frumos, vremea rece impune deja schimbarea anvelopelor de vară cu cele de iarnă. E adevărat, legea vă obligă să rulaţi cu anvelope de iarnă doar dacă asfaltul este acoperit cu polei, gheaţă sau zăpadă, însă ar fi bine să nu riscaţi şi să nu amânaţi montarea anvelopelor de iarnă, pentru că acestea au proprietăţi mult mai bine adaptate timpului friguros decât cele de vară. În plus, dacă sunteţi surprinşi şi voi de vremea rea, sunteţi pasibili de amenzi usturătoare.
Dacă încă nu v-aţi cumpărat cauciucuri de iarnă, iată un top 10 realizat de nemţi