Magazinul online electro-IT eMAG si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei BLACK FRIDAY 2013 vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a declarat directorul general al Dante International, Iulian Stanciu, intr-o conferinta.
Datele unui studiu comandat de Dante International arata ca 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere produse in timpul campaniei de reduceri, dublu fata de 2012. "Dintre acestia, 58% vor sa cumpere de la eMAG si Flanco. Principalele trei categori de produse vizate sunt electrocanice mici, haine si televizoare", a spus Stanciu, care a adaugat ca s-a investit 500.000 de euro in servere si platforma web a magazinului online. "Ne asteptam la 200.000 de comenzi de BLACK FRIDAY 2013, peste 4 milioane de vizitatori unici si vanzari de 98 milioane de lei", a spus Stanciu, care precizat ca valoarea cumulata a reducerilor in magazinele Flanco si pe emag,ro se ridica la 75 milioane de lei.
In Romania, fenomenul BLACK FRIDAY 2013, o zi in care marii retaileri se "intrec" in reduceri, o strategie de marketing preluata din SUA, unde evenimentul are loc dupa Ziua Recunostintei, oficial in 29 noiembrie - 1 decembrie, dar cei mai multi au anuntat promotii in perioada 22 - 24 noiembrie.
Printre retailerii care au anuntat deja ca pregatesc reduceri se numara eMag, Evomag, CEL.ro, PC Garage, F64, ClickShop, Marketonline, Azerty si Magazinultau, precum si magazinele Altex, Domo, Flanco sau lantul de hypermarketuri Carrefour.
BLACK FRIDAY 2013 UPDATE 1. In magazinul online al Flanco exista in acest moment aparatul foto mirrorless Samsung NX300 (senzor de 20,3 MP, obiectiv 18-55 mm, filmare Full HD), care beneficiaza de o reducere de 900 de lei, pana la 2.600 de lei. Mai mult, la achizitionarea camerei, clientii prime