Primăria Capitalei alături de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri a demarat încă din 2009 proiectul construcţiei unui sens giratoriu suspendat peste Centura Capitalei, în dreptul intersecţiei dintre Prelungirea Ghencea şi drumul spre Domneşti, dar lucrările la acest pasaj nu au demarat nici după vizita pe teren a premierului Victor Ponta alături de primarul general Sorin Oprescu în luna august a acestui an.
“Pe partea stângă la Prelungire Ghencea sunt 32 de străzi. Acum se lucrează pe ultimele două. Am găsit soluţia pentru a muta apa şi canalizarea, avem racordul făcut. Dar nu pornim acum lucrările deoarece vine iarna. La anul vom lărgi Prelungirea Ghencea până la limita administrativă dar lucrările la pod depind de Ministerul Marilor Proiecte, nu de Capitală”, a declarat Sorin Oprescu.
Pe site-ul Consiliului Judeţean Ilfov proiectul pasajului suprateran de pe Centura Capitalei este publicat încă din 2011, dar pe site-ul CNADNR nu poate fi găsit.
În luna august, odată cu vizita premierului Ponta alături de ministrul marilor proiecte Dan Şova pe Centura Capitalei se anunţa că lucrările la construcţia noului pasaj suprateran care va avea o lungime de peste 500 de metri ar putea demara în toamna acestui an, pentru a fi terminate în următorii doi ani, dar lucrările încă nu au demarat. Dan Şove declara la acea vreme că licitaţia poate fi realizată în toamnă, în următoarele două luni, după care se pornesc lucrările dacă nu există contestaţii. Termenul de execuţie este de 24 de luni, şase luni proiectare după care execuţia.
Pentru construcţia proiectului, care se află atât în Bucureşti cât şi în judeţul Ilfov, trebuia rezolvate probleme legislative. Mai mult, potrivit aceloraşi oficiali din cadrul primăriei Capitalei, construcţia podului fără a lărgi Prelungirea Ghencea nu ar face decât să mute blocajul în Capitală, deoarece infras