Dacă comerţul social este un unicorn, o creatură frumoasă, dar în care puţini cred, atunci cu siguranţă TheShopPage a dat naştere unui tărâm fantastic. Platforma interactivă de comerţ pe Facebook (f-commerce) construită de către un tânăr român, a luat naştere acum trei ani de zile dintr-o viziune şi a crescut cu multă muncă şi perseverenţă.
Pentru că, aşa cum zicea şi Robin Sharma, odată ce te îndrăgosteşti de o viziune, este imposibil să renunţi.
Comerţul pe Facebook este precum Tărâmul lui Oz. O ţară fantastică, o însăilare de imagini frumoase, promiţătoare, dar pavate la fiecare pas cu provocări şi primejdii. Nu puţini sunt cei care desfiinţează comerţul pe Facebook, invocând motivul că, într-un mediu în care lumea doreşte să socializeze, este inadecvat să încerci să vinzi ceva. E ca şi cum la o cină cu prietenii i-ai pune la un moment dat să-şi scoată portofelul, iar tu să începi să le vinzi jucării, pantofi, telefoane sau mai ştiu eu ce. E scandalos, nu-i aşa? În acest caz, trebuie să fii un adevărat vrăjitor ca să ştii cum să o învingi pe Vrăjitoarea cea rea şi să creezi o lume fantastică în care oamenii socializează şi fac cumpărături în acelaşi timp.
TheShopPage pune în funcţiune ştiinţa şi arta deopotrivă pentru a crea o experienţă inedită de cumpărături pe Facebook.
Cine este Vrăjitorul din Oz şi care este magia lui
TheShopPage este o platformă interactivă de comerţ pe Facebook cu ajutorul căreia brandurile şi comercianţii îşi pot lansa propriul magazin pe pagina de fani, astfel încât clienţii pot achiziţiona produsele rapid şi uşor direct pe Facebook. Compania a fost fondată în anul 2011 de către un tânăr român, Iulian Drăgan, care a dezvoltat platforma alături de o echipă de programatori. TheShopPage pune în funcţiune ştiinţa şi arta deopotrivă pentru a crea o experienţă inedită de cumpărături pe Facebook. Se diferenţiază de