Următoarea parcare subterană construită în parteneriat cu Primăria Capitalei va fi construită în zona străzii Edgar Quinet, potrivit primarului general. De asemenea, studii se fac pentru parcări şi la Piaţa Charles de Gaulle, dar şi una în extremitatea cealaltă a Centrului Vechi.
„S-a făcut o cercetare pentru o nouă parcare subterană în apropiere de Centrul Vechi şi Palatul de Justiţie, se ia în calcul o parcare subterană la Charles de Gaulle. Lucrările la parcarea din piaţa Edgar Quinet au început deja şi care va avea legătură cu parcarea de la Universitate pentru că au acelaşi proprietar. Acolo lucrările depind şi de traficul de la suprafaţă”, a declarat Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei.
Odată cu noile parcări edilul-şef vrea ca poliţia să schimbe şi modul de sancţionare al şoferilor care parchează în locurile interzise, dar şi eliminarea celor care ocupă abuziv parcările publice şi „taxează” ilegal şoferii.
„În zona respectivă foarte mulţi parchează la „legitimaţia de 50.000” (de lei vechi – n.red.). Acest lucru trebuie să se oprească. Noi am propus o structură care să permită blocarea roţilor maşinilor parcate ilegal pentru a nu mai ridica şi transporta maşinile în altă parte”, a subliniat Oprescu.
Aproape în fiecare seară toate străzile care duc spre Centrul Vechi sunt „ocupate” de persoane care oferă şoferilor locuri de parcare „rezervate” cu ajutorul unor obiecte specifice precum saci sau lăzi în urma unor sume de bani. Iniţial primarul anunţa încă de anul trecut că astfel de practici nu vor mai avea loc, însă acest lucru nu s-a întâmplat nici după inaugurarea parcării subterane de la Universitate.
Următoarea parcare subterană construită în parteneriat cu Primăria Capitalei va fi construită în zona străzii Edgar Quinet, potrivit primarului general. De asemenea, studii se fac pentru parcări şi la Piaţ