Peste 400.000 de români vor cumpăra produse de la retaileri online în ziua campaniei de reduceri Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea tranzacţiilor va depăşi 40 milioane de euro, a estimat PayURomânia.
"Anul acesta am început pregătirile pentru Black Friday încă din primavară. În urma discuţiilor cu marii retaileri am optimizat platformă de procesare a plăţilor online pentru a răspunde atât volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale dimineţii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecăruia dintre ei", a declarat directorul general al PayU România, Daniel Nicolescu, transmite Mediafax.
Magazinele online de IT şi electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi şi creşteri de până la 300%, însă evoluţii semnificative, de peste 40%, sunt aşteptate şi pe segmentele fashion, jucării sau cărţi.
Deoarece produsele ce vor fi achiziţionate vor fi peste valoarea medie uzuală, compania se aşteaptă şi la creşterea numărului de tranzacţii efectuate cu cardurile cu rate.
Peste 400.000 de români vor cumpăra produse de la retaileri online în ziua campaniei de reduceri Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea tranzacţiilor va depăşi 40 milioane de euro, a estimat PayURomânia.
"Anul acesta am început pregătirile pentru Black Friday încă din primavară. În urma discuţiilor cu marii retaileri am optimizat platformă de procesare a plăţilor online pentru a răspunde atât volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale dimineţii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecăruia dintre ei", a declarat directorul general al PayU România, Daniel Nicolescu, transmite Mediafax.
Magazinele online de IT şi electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi şi creşteri de până la 300%, însă evoluţii semnificative, de peste 40%, sunt aşteptate şi pe segmentele fashion, jucării sau cărţi.
Deoarece produsele ce vor fi achi