Bancile sunt in cautarea unor noi modalitati de a atrage clienti. Astfel, Bancpost introduce reteaua de Agenti de Vanzare Directa (AVD), un nou canal de distributie care aduce produsele bancare la usa clientilor sai persoane fizice.
Prima echipa de agenti va fi activa in Bucuresti pana la sfarsitul anului si se va axa pe produse de creditare de consum si carduri de credit.
“Noua forta de vanzari va aborda piata in mod pro-activ, va asista clientii in spatiile selectate de catre acestia si va oferi suport personalizat pe durata intregului proces de achizitie a produselor, de la alegerea celor mai potrivite solutii financiare pana la pregatirea documentelor si obtinerea aprobarilor necesare. Astfel, clientii vor beneficia de economie de timp, confort, asistenta profesionala si solutii financiare personalizate”, se arata intr-un comunicat transmis de banca.
“Clientii din ziua de azi au nevoie de optiuni. Ne ajustam canalele de vanzari si de asistenta, atat pe cele traditionale cat si pe cele noi, astfel incat sa raspunda preferintelor si nevoilor in continua schimbare ale clientilor nostri. Reteaua Bancpost de Agenti de Vanzare Directa reprezinta o noua componenta in sistemul nostru multi-canal, un serviciu mobil si personalizat, la indemana clientilor in locul si momentul in care acestia sunt disponibili”, a declarat Kyriakos Xydis, vicepresedinte executiv Bancpost.
El a adaugat ca acest nou serviciu face produsele Bancpost mai accesibile, mai usor de inteles si de achizitionat.
“Pe scurt, noua retea de Agenti de Vanzare Directa este, pentru clientii nostri existenti si potentiali, inca o posibilitate de a interactiona cu Bancpost si de a achizitiona produsele si serviciile noastre. Este, in acelasi timp, o noua oportunitate de a imbunatati experienta clientilor si de a construi relatii loiale si pe termen