Compania slovenă Studio Moderna, care deţine pe piaţa locală magazinele Dormeo şi Top Shop, prin care sunt vândute branduri precum Dormeo (saltele), Dry Cooker (tigăi) sau Kosmodisk (echipament medical pentru coloană) a anunţat că va intra în campania Black Friday, urmând ca în perioada 29 noiembrie-1 decembrie să reducă preţurile la articolele de casă, electrocasnice mici, articole de gătit şi încălţămintea Walkmaxx. Reducerile vor fi de până la 80% atât la comenzile online, cât şi la cele din magazinele Top Shop sau Dormeo.
Compania, care deţine pe lângă reţeaua de magazine şi propria televiziune de home shopping în România, ar putea ajunge în acest an la afaceri de 40 mil. euro, pe fondul deschiderii de noi magazine şi al lansării de produse. Compania slovenă Studio Moderna a intrat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu, în 2002. Încă de la intrarea pe piaţă compania a ales să-şi promoveze produsele pe toate televiziunile locale în timpul alocat teleshoppingului. Studio Moderna s-a lansat în urmă cu 20 de ani în Slovenia, ca firmă de teleshopping.
Compania slovenă Studio Moderna, care deţine pe piaţa locală magazinele Dormeo şi Top Shop, prin care sunt vândute branduri precum Dormeo (saltele), Dry Cooker (tigăi) sau Kosmodisk (echipament medical pentru coloană) a anunţat că va intra în campania Black Friday, urmând ca în perioada 29 noiembrie-1 decembrie să reducă preţurile la articolele de casă, electrocasnice mici, articole de gătit şi încălţămintea Walkmaxx. Reducerile vor fi de până la 80% atât la comenzile online, cât şi la cele din magazinele Top Shop sau Dormeo.
Compania, care deţine pe lângă reţeaua de magazine şi propria televiziune de home shopping în România, ar putea ajunge în acest an la afaceri de 40 mil. euro, pe fondul deschiderii de noi magazine şi al lansării de produse. Compania slovenă Studio Moderna a intrat pe