Casa de discuri cu care colaborează cântăreaţa Lady Gaga anticipează pierderi de 25 de milioane de dolari, cauzate de o campanie promoţională mult prea scumpă şi de vânzări slabe ale noului album al artistei americane, "Artpop", informează lefigaro.fr.
Debutul în topurile americane al noului disc lansat de cântăreaţa Lady Gaga, "Artpop", este unul dezamăgitor, întrucât vânzările acestuia se situează mult sub cele reuşite de precedentul material discografic al artistei americane, "Born This Way", care s-a vândut în peste 1 milion de copii în prima săptămână după lansare în Statele Unite ale Americii, în 2011. Acele vânzări spectaculoase au fost favorizate şi de oferirea unui player MP3 Amazon odată cu albumul (444.000 de copii vândute graţie acestei oferte promoţionale).
Potrivit site-ului american Billboard, "Artpop" nu pare să aibă acelaşi succes. Lansat pe 11 noiembrie, discul abia a ajuns la 250.000 de copii vândute, marcând astfel o scădere cu 75% a vânzărilor în comparaţie cu cele reuşite de precedentul disc. Lady Gaga a fost întrecută de două dintre marile sale rivale din muzica pop: Katy Perry şi Miley Cyrus. Noile albume ale acestora, "Prism" şi "Bangerz", s-au vândut în prima săptămână în 280.000 de copii, respectiv 270.000 de copii.
Problemele nu se opresc însă aici. Interscope, casa de discuri cu care colaborează Lady Gaga, a cheltuit 25 milioane de dolari pentru a organiza campania promoţională a albumului "Artpop". Aceste milioane investite în marketing nu vor fi compesate de vânzările albumului, considerate a fi mult prea mici, anticipează casa Interscope. Potrivit unui raport întocmit de site-ul Examiner.com, această pierdere financiară ar putea duce la concedierea a 50 de angajaţi de la Interscope.
Vânzările dezamăgitoare ale albumului "Artpop" nu sunt însă surprinzătoare, întrucât albumul a fost primit cu multe rezerve d