* Oliver Auerbach, GloriaFood: "Suntem prima companie din domeniu care oferă soluţii complet gratuite"
Gloria Food este numele unui proiect promiţător, o idee IT simplă, dar revoluţionară, pusă în practică, la Bucureşti, de Oliver Auerbach, un tânăr întreprinzător german. Oliver a creat un sistem de comenzi digitale pentru restaurante, fiind primul la nivel global care este oferit gratuit, atât pentru consumatori, cât şi pentru restaurantele care îl vor adopta. În cadrul unui interviu acordat ziarului nostru, dezvoltatorul aplicaţiei a declarat: "Foarte multe restaurante deţin site-uri sau măcar pagini de Facebook. În acest fel, tot mai important devine să poţi comanda online un anumit lucru. Oamenii deţin smartphone-uri, utilizează frecvent internetul şi gătesc din ce în ce mai puţin".
Reporter: Cum funcţionează, mai exact, aplicaţia?
Oliver Auerbach: Proprietarul restaurantului care deţine un website îşi face cont pe Gloria Food şi poate, în câţiva paşi simpli, să îşi configureze setările restaurantului (caracteristicile). Aplicaţia poate fi utilizată şi pe Facebook. Odată configurat restaurantul pe Gloria Food, aplicaţia poate fi adăugată pe site-ul acestuia sau pe pagina de Facebook. Comenzile se procesează foarte uşor, existând alerte şi confirmări ale acestora atât pe telefon, cât şi prin email.
Reporter: Cum v-a venit ideea unui astfel de proiect şi când aţi început lucrările la Gloria Food?
Oliver Auerbach: În ultimii ani am călătorit mult, petrecând timp îndelungat prin hoteluri. Astfel, m-am confruntat în numeroase rânduri cu situaţia de a comanda mâncare direct din camera de hotel. Pot spune că, peste tot în lume, sistemul de livrări este unul prost. Tot timpul întrebam de ce se mişcă atât de greu lucrurile, răspunsul primit fiind: "Noi nu ne ocupăm cu softul, de treaba asta se ocupă agenţia. Noi suntem doar parteneri".