A devenit un obiectiv tot mai răspândit în rândul companiilor producătoare de dispozitive mobile, iar acum o nouă companie vrea să intre pe piaţa ceasurilor inteligente. După LG, Google, Microsoft sau Apple, chinezii de la ZTE şi-au anunţat intenţiile în acest sens, printr-o declaraţie făcută chiar de oficialii companiei.
Sosirea sa ar urma să aibă loc în primul trimestru al anului viitor, relatează portalul mobilissimo.ro. ZTE e un brand cunoscut mai degrabă pentru smartphone-uri cu preţ redus decât pentru gadgeturi revoluţionare sau formaturi noi. ZTE este una dintre multele companii din China care râvnesc la statutul de brand popular în SUA, iar un smartwatch i-ar putea propulsa în acest mod.
Samsung şi Sony au smartwatch-uri în acest moment, dar ele nu sunt atât de apreciate sau populare pe cât şi-au dorit producătorii lor. Firma de studii de piaţă Gartner a aflat că nu mai puţin de 30 de smartwatch-uri se afla în dezvoltare, deci mă aştept ca MWC şi CES să fie sub semnul ceasului la anul.
A devenit un obiectiv tot mai răspândit în rândul companiilor producătoare de dispozitive mobile, iar acum o nouă companie vrea să intre pe piaţa ceasurilor inteligente. După LG, Google, Microsoft sau Apple, chinezii de la ZTE şi-au anunţat intenţiile în acest sens, printr-o declaraţie făcută chiar de oficialii companiei.
Sosirea sa ar urma să aibă loc în primul trimestru al anului viitor, relatează portalul mobilissimo.ro. ZTE e un brand cunoscut mai degrabă pentru smartphone-uri cu preţ redus decât pentru gadgeturi revoluţionare sau formaturi noi. ZTE este una dintre multele companii din China care râvnesc la statutul de brand popular în SUA, iar un smartwatch i-ar putea propulsa în acest mod.
Samsung şi Sony au smartwatch-uri în acest moment, dar ele nu sunt atât de apreciate sau populare pe cât şi-au dorit producătorii lor. Firma de studii de p