Anul acesta, 29 NOIEMBRIE este data la care VINEREA NEAGRĂ soseşte din nou în magazinele din România. Ca şi anii trecuţi, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
Ideea unei zile în care REDUCERILE se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să câştige la cantitatea mai multor bunuri vândute.
Cele mai câştigate din afacerea BLACK FRIDAY sunt MAGAZINELE ONLINE, deoarece comenzile pot fi făcute cu uşurinţă cu ajutorul paginilor de internet ale acestora. Clientul nu mai este nevoit să se deplaseze într-un spaţiu fizic, iar magazinul câştigă timp şi rapiditate odată cu livrările deja plasate.
Nici magazinele clasice nu se pot plânge că vânzările nu merg bine în singura zi din an în care reducerile sunt cele mai consistente, însă de cele mai multe ori cumpărarea unui produs cu ocazia BLACK FRIDAY devine pentru client o cursă contratimp pe care trebuie să o câştige în dauna competitorilor săi.
Magazine cu produse IT:
eMAG
Evomag
PC Garage
F64
ClickShop
Marketonline
Azerty
Magazinultau
Koyos
Magazine cu electrocasnice:
Altex
Domo
Carrefour
Flanco
Magazine de fashion, încălţăminte şi accessorii:
TinaR
Ecco Shoes
Miniprix
Boutique Mall
StarShinerS
dEpurtat
Ama Fashion
LaFemme
Originals
Fashion Days
Quick24