Lista retailerilor care “au mutat” Black Friday de pe 29 noiembrie pentru 22-24 creşte de la o zi la alta, astfel încât data tradiţională (de import american) pare a nu mai avea niciun sens la noi.
Reducerile evoMAG de Black Friday vor ajunge anul acesta până la 70% şi vor fi active timp de trei zile, începând de pe 22 noiembrie şi până pe 24 noiembrie, în limita stocului disponibil, au anunţat azi oficialii magazinului online.
“Am putea spune că Black Friday este un eveniment egoist. Ca şi comportament de consum, cu această ocazie clienţii îşi achiziţionează produse pentru ei, nu pentru a le face cadou. Black Friday deschide însă apetitul pentru cumpărăturile de sfârşit de an”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro
Potrivit unui sondaj realizat de evoMAG, 16% dintre respondenţi au menţionat că urmăresc de Black Friday să cumpere un telefon mobil, 12,5% vor electrocasnice mici, 10,5% vor laptop-uri, 10,4% doresc tablete, iar 8,8% urmăresc să achiziţioneze televizoare.
Cât priveşte nivelul veniturilor respondenţilor, 24% au sub 1.000 de lei, 23% câştigă între 1.000 şi 1.500 de lei, 12,5% între 1.500 şi 2.000 de lei şi doar 10,8% au un venit între 2.000 şi 3.000 de lei.
Alte nume importante din retail care se concentrează pe data de 22 noiembrie sunt eMag.ro, Domo, F64.
Lista retailerilor care “au mutat” Black Friday de pe 29 noiembrie pentru 22-24 creşte de la o zi la alta, astfel încât data tradiţională (de import american) pare a nu mai avea niciun sens la noi.
Reducerile evoMAG de Black Friday vor ajunge anul acesta până la 70% şi vor fi active timp de trei zile, începând de pe 22 noiembrie şi până pe 24 noiembrie, în limita stocului disponibil, au anunţat azi oficialii magazinului online.
“Am putea spune că Black Friday este un eve