BRD Groupe Societe Generale a lansat o aplicaţie care permite utilizatorilor să transfere sume de bani, să plătească facturile şi să obţină informaţii despre contul bancar, direct de pe telefonul mobil, şi anticipează 150.000 de clienţi în următorii trei ani. "În România, rata de penetrare a telefoniei mobile este de 120%, iar telefoanele inteligente au o pondere de 17% în totalul terminalelor. De asemenea, popularitatea şi rata de adopţie a tabletelor au crescut spectaculos, de la 10.000 în 2010 la 450.000 la finele acestui an. În prima jumătate a acestui an, vânzările de tablete au atins 200.000 de unităţi. În plus, numărul conexiunilor mobile la Internet este de aproximativ trei ori mai mare decât al celor fixe. În acest context, lansarea aplicaţiei MyBRD Mobile a venit ca un lucru firesc", a spus directorul de marketing şi management al produselor din cadrul BRD, Bogdan Spuza, într-o conferinţă. El a adăugat că lansarea aplicaţiei permite clienţilor o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni ce simplifică orice tranzacţie financiară. Aplicaţia MyBRD Mobile permite scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon. "Dar cea mai inedită funcţie propusă de aplicaţia MyBRD Mobile este transferul prin bump, prin simpla atingere a două telefoane", a spus Spuza.
BRD Groupe Societe Generale a lansat o aplicaţie care permite utilizatorilor să transfere sume de bani, să plătească facturile şi să obţină informaţii despre contul bancar, direct de pe telefonul mobil, şi anticipează 150.000 de clienţi în următorii trei ani. "În România, rata de penetrare a telefoniei mobile este de 120%, iar telefoanele inteligente au o pondere de 17% în totalul terminalelor. De asemenea, popularitatea şi rata de adopţie a tabletelor au crescut spectaculos, de la 10.000 în 2010 la 450.000 la finele acestui an. În pr