RATT pune în circulație un vagon de agrement de tip Wegman GT4D fabricat în 1976. Reparat și recondiționat de RATT, vagonul mai păstrează doar carcasa și componentele originale, interiorul fiind complet schimbat.
Ineditul restaurant dispune de 30 de locuri pe scaune, trei mese de patru persoane, șase mese de două persoane, două perechi de scaune fără mese.
Vagonul este dotat cu două dozatoare de bere, un aparat de cafea, o chiuvetă cu apă, o vitrină pentru prezentarea băuturilor, două frigidere, un cuptor cu microunde, instalații climatizate, sonorizare, două ecrane LCD, internet wireless, toaletă cu apă curentă.
Vagonul va circula, la cerere, pe traseul istoric, doritorii fiind rugați să se adreseze RATT. Amenajarea a durat trei luni și s-a realizat cu sprijinul Primăriei.
Tarifele sunt următoarele: 60 lei/km + TVA, fără ghid; 135 lei/km + TVA, cu ghid; 140 lei + TVA ora de staționare.
Investiția se ridică la suma de 40.000 de lei, directrul RATT, Ioan Goia, estimând că se va amortiza în doi ani.
RATT pune în circulație un vagon de agrement de tip Wegman GT4D fabricat în 1976. Reparat și recondiționat de RATT, vagonul mai păstrează doar carcasa și componentele originale, interiorul fiind complet schimbat.
Ineditul restaurant dispune de 30 de locuri pe scaune, trei mese de patru persoane, șase mese de două persoane, două perechi de scaune fără mese.
Vagonul este dotat cu două dozatoare de bere, un aparat de cafea, o chiuvetă cu apă, o vitrină pentru prezentarea băuturilor, două frigidere, un cuptor cu microunde, instalații climatizate, sonorizare, două ecrane LCD, internet wireless, toaletă cu apă curentă.
Vagonul va circula, la cerere, pe traseul istoric, doritorii fiind rugați să se adreseze RATT. Amenajarea a durat trei luni și s-a realizat cu sprijinul Primăriei.
Tarifele sunt următoarele: 60 lei/km + TVA, fă