BLACK FRIDAY: eMAG şi retailerul Flanco aşteaptă în perioada campaniei BLACK FRIDAY 2013 vânzări de 41 milioane de euro, în creştere cu 52% faţă de evenimentul similar din 2012, a spus directorul general al Dante International, Iulian Stanciu.
BLACK FRIDAY: Peste patru milioane de români vor să facă cumpărături de BLACK FRIDAY duble faţă de campania din anul 2012, arată un studiu comandat de Dante International, potrivit ph-online.ro.
"Dintre acestia, 58% vor să cumpere de la eMAG şi Flanco. Principalele trei categori de produse vizate sunt electrocasnice mici, haine şi televizoare", a spus iulian Stanciu, care a adăugat că s-a investit 500.000 de euro în servere şi platforma web a magazinului online şi aşteaptă peste patru milioane de vizitatori unici.
În Romania, fenomenul BLACK FRIDAY 2013, o zi în care marii retaileri se "întrec" în reduceri, o strategie de marketing preluata din SUA, unde evenimentul are loc după Ziua Recunostinţei, oficial în 29 noiembrie-1 decembrie, dar cei mai mulţi au anunţat promoţii în perioada 22-24 noiembrie.
Printre retailerii care au anuntat deja că pregătesc reduceri se numară eMag, Evomag, CEL.ro, PC Garage, F64, ClickShop, Marketonline, Azerty şi Magazinultau, precum şi magazinele Altex, Domo, Flanco sau lanţul de hypermarketuri Carrefour.
BLACK FRIDAY 2013: Ca şi în primul an de Black Friday pentru români, anul trecut consumatorii s-au călcat în picioare în magazine şi au blocat site-urile retailerilor participanţi pentru a-şi cumpăra un gadget, un produs electric sau electrocasnic la reducere. Pentru a oferi o dimensiune fenomenului, numai portalul eMag.ro a înregistrat pe 23 noiembrie 2012 aproximativ 2,6 milioane de vizite şi 92.000 de comenzi. Pentru anul acesta, comercianţii spun că sunt mult mai pregătiţi având în vedere cei doi ani de experienţă din spate. De asemenea, având în vedere succesul