Un nou studiu arată că tinerii fumătorii sunt influenţaţi de reclamele la ţigări şi că dorinţa lor imediată de a fuma creşte cu 22% după vizioarea imaginilor.
Deşi scade treptat după şapte zile, dorinţa de a fuma rămâne în continuare la un nivel ridicat şi tinde să-i facă pe tineri să cedeze tentaţiei, potrivit Daily Mail.
Deşi reclamele la ţigări sunt interzise la televizor şi radio, acestea există totuşi în benzinării şi magazine şi în mediul online.
„Am fost surprinşi să vedem cât durează efectul mesajelor care încurajează fumatul”, a spus un psiholog.
La studiu au participat 134 de studenţi americani, care au fost rugaţi să completeze un chestionar după ce au urmărit o reclamă care încuraja fumatul.
În urma centralizării răspunsurilor, oamenii de ştiinţă au descoperit că dorinţa imediată a subiecţilor de a fuma a crescut cu 22%.
Comentarii.
Un nou studiu arată că tinerii fumătorii sunt influenţaţi de reclamele la ţigări şi că dorinţa lor imediată de a fuma creşte cu 22% după vizioarea imaginilor.
Deşi scade treptat după şapte zile, dorinţa de a fuma rămâne în continuare la un nivel ridicat şi tinde să-i facă pe tineri să cedeze tentaţiei, potrivit Daily Mail.
Deşi reclamele la ţigări sunt interzise la televizor şi radio, acestea există totuşi în benzinării şi magazine şi în mediul online.
„Am fost surprinşi să vedem cât durează efectul mesajelor care încurajează fumatul”, a spus un psiholog.
La studiu au participat 134 de studenţi americani, care au fost rugaţi să completeze un chestionar după ce au urmărit o reclamă care încuraja fumatul.
În urma centralizării răspunsurilor, oamenii de ştiinţă au descoperit că dorinţa imediată a subiecţilor de a fuma a crescut cu 22%.
Comentarii.