BRD Groupe Societe Generale lanseaza o solutie de mobile banking. MyBRD Mobile le ofera utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plati facturile si de a obtine informatii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil.
Prin aceasta aplicatie, BRD vrea sa atraga 150.000 de clienti in urmatorii 3 ani.
Aplicatia este compatibila cu telefoanele smartphone (iOS, Android si Windows) si tabletele (iPad, Android), fiind disponibila gratuit pentru descarcare in magazinele virtuale de aplicatii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizata pentru accesare prin browser mobil la adresa mybrdmobile.ro si prin USSD la numarul scurt dedicat *117#.
„Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorintele si sugestiile clientilor nostri. Venim in intampinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativa de timp, dar si utilizarea unor optiuni inovatoare ce simplifica orice tranzactie financiara. Ceea ce dorim este sa le oferim clientilor o experienta inedita de relationare cu banca, bazandu-ne pe ceea ce majoritatea dintre ei isi doresc: rapiditate, siguranta, dar si posibilitatea de a fi conectati la ultimele noutati tehnologice,” a declarat Bogdan Spuza, Director Executiv, Marketing si Management Produse, BRD-Groupe Societe Generale.
Aplicatia MyBRD Mobile le ofera clientilor mai multe modalitati de transfer precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile catre coduri QR si catre numere de telefon, dar si transferul prin bump – adica prin simpla atingere a doua telefoane.
MyBRD Mobile face posibila executarea de operatiuni precum consultarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor pentru conturile proprii si realizarea de transferuri bancare catre alte conturi, indiferent daca sunt in cadrul BRD sau sunt deschise la al